19 Ekim 2013 Cumartesi

19.10.2013

Merhaba sevgilim, bu blogu senin için açtım, belli bir süre yazacağım buradan belki bir gün okursun şu anlık haberin olmayacak :)) Bugün seninle 59. günümüüz. Yarın koskoca 60 günü dolduracağız. Tabi ben hala inanamıyorum sevgili olduğumuza sanki rüyaymış gibi geliyor. Eğer bu bir rüyaysa ben sonsuza kadar uyumak istiyorum. Sonsuza kadar seninle olmak istiyorum. Sonsuza kadar sadece senin gözlerine bakınca kalbim hızlı çarpsın istiyorum, sadece senin yanında mutlu olayım, sadece seninle olayım, sonsuza kadar beraber olalım istiyorum. Ben sadece sana ait kalmalıyım, sadece seni sevmeliyim, sadece seni düşünmeliyim, sadece seni umursamalıyım, sadece seninle mutlu olup sadece seninle konuşmalıyım. Şu 59 günde bütünleştik tam anlamıyla. Ben kendimi sensiz düşünemez oldum. Ben senden sonra kendimi hiç düşünmedim ki zaten. Hep senin için çabaladım, seni nasıl mutlu ederim diye uğraştım. Umarım başarılı olmuşumdur. İyi ki yanımdasın her şeyim. Ben seninle çok mutluyum çok huzurluyum hep benimle kal olur mu?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder